alicenilssons.blogg.se

Autumn tag

Publicerad 2015-10-05 18:33:00 i Allmänt,

 
1. Vilken höst trend är du mest exalterad över?
 - Som alla andra höstar (hehe) typ uggs, coola boots, trasiga jeans osv...
2. Vilken är din favorit höst skönhetsprodukt?
 - Mörka läppar är riktigt najs
3. Vilken är din favorit höst dryck?
 - Ååh, typ allt haha. Men te, varm choklad och latte typ.
4. Vilken är din favorit höst doft?
 - Har inte riktigt någon speciell men kanske vanilj
5. Vilken höst trend hatar du?
 - Ojj... Jag älskar alla höst trender haha, hösten är såå mysig
6. Vad ska du vara för någonting på Halloween i år?
 - Har inte riktigt bestämt det ännu men troligtvis något läskigt med sår i ansiktet osv.. (Vill ni att jag lägger ut bild på det jag är sedan så gilla eller kommentera.)
7. Vilken är din favorit höst låt?
 - Har ingen speciell på hösten. Men én av mina favoritlåtar just nu är "Cheyenne" med Jason Derulo.
8. Vad är ditt favorit Halloween godis?
 - Candy corns
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alice Nilsson

Välkommen till min blogg! Jag heter Alice Nilsson, är 13 år och bor på Kungsholmen i Stockholm. Här kommer ni få läsa om mina intressen och mitt liv helt enkelt. Hoppas ni kommer att trivas.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela