alicenilssons.blogg.se

Big and fluffy...

Publicerad 2015-10-06 08:00:00 i Allmänt, höst, mode,

 
 
Hej hörni, för det första vill jag be som helst mycket o ursäkt för min obäddade säng i bakgrunden på några av dessa bilder. Jag tänkte såklart inte på det medans jag fotade men vad gör det om hundra år liksom. Som ni ser så plockade jag fram min stora fluffiga scarf eftersom att det var svinkallt ute idag. Man får väl bara vänja sig eftersom att det inte precis kommer att bli varmare ute, men man vet ju aldrig med Sverige haha. Hur som helst börjar skolan för mig kl. 10 idag vilket är himla skönt för min del eftersom att jag inte är någon morgonperson direkt. Efter skolan så ska jag till stallet och rida. Det är så grymt fina solnedgångar i stallet nu på  hösten och vintern så jag ska göra mitt bästa och försöka få det på bild. Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alice Nilsson

Välkommen till min blogg! Jag heter Alice Nilsson, är 13 år och bor på Kungsholmen i Stockholm. Här kommer ni få läsa om mina intressen och mitt liv helt enkelt. Hoppas ni kommer att trivas.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela