alicenilssons.blogg.se

Home made latte

Publicerad 2015-10-05 08:00:00 i Allmänt,


Idag startade jag dagen med en egengjord latte. Den gjorde jag genom att vispa varm mjölk som en galning innan jag hällde ned det i en liten skvätt kaffe. Såå gått! Ser ni trädet utanför mitt fönster. Det börjar få sånna där härliga höstfärger. Tycker inte ni att det är bland det mysigaste på hösten? Well, idag är det måndag. (igen..) Måndagar är alltid så sega tycker jag, speciellt eftersom skolan börjar kl 8. Jag gör igentligen inget speciellt på måndagar om jag inte hänger med någon kompis. Vi får väl se vad jag hittar på efter skolan. Btw om ni vill adda mig på snapchat heter jag: alicen.11
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alice Nilsson

Välkommen till min blogg! Jag heter Alice Nilsson, är 13 år och bor på Kungsholmen i Stockholm. Här kommer ni få läsa om mina intressen och mitt liv helt enkelt. Hoppas ni kommer att trivas.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela