alicenilssons.blogg.se

Liten men tuff...

Publicerad 2015-10-06 21:01:28 i Allmänt,

 
 
 
Kvällen tillbringade jag supermysigt i stallet. Fick idag rida minstingen Tamino, han är en väldigt pigg o tuff ponny. Lektionen gick ut över förväntans bra då han gick i form och hade fin bjudning hela lektionen! Dock fick jag kämpa lite med att hålla tillbaka honom eftersom att han väldigt ivrig haha, men det var inga störra problem. Lilla prinsen. Nu sitter jag iaf och äter glass och förbreder mig inför morgondagens fysikprov.

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2015-10-12 13:16:46

fina hästar!

Svar: tack
Alice Nilsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alice Nilsson

Välkommen till min blogg! Jag heter Alice Nilsson, är 13 år och bor på Kungsholmen i Stockholm. Här kommer ni få läsa om mina intressen och mitt liv helt enkelt. Hoppas ni kommer att trivas.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela